برگزاری اولین اردوی برون مرزی غارنوردی در کشور

اولین اردوی انتخابی برون مرزی غارنوردی به میزبانی هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان البرز و به سرپرستی باشگاه کوهنوردان کاهار با نظارت بخش غارنوردی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران

صبح روز پنج شنبه 28 اردیبهشت با حضور جمعی از ثبت نام کنندگان در اردو آغازگردید . این اردو به مدت دو روز ادامه خواهد داشت و شامل دو بخش (آموزشی و انتخابی) می باشد .


alt

اولین اردوی انتخابی برون مرزی غارنوردی به میزبانی هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان البرز و به سرپرستی باشگاه کوهنوردان کاهار با نظارت بخش غارنوردی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران

صبح روز پنج شنبه 28 اردیبهشت با حضور جمعی از ثبت نام کنندگان در اردو آغازگردید . این اردو به مدت دو روز ادامه خواهد داشت و شامل دو بخش (آموزشی و انتخابی) می باشد .

بخش اول (آموزشی) به منظور آموزش تکنیک های نوین غارنوردی برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است (در این بخش شرکت کنندگان در هر سطح از توانایی می توانند شرکت نمایند).
بخش دوم (انتخابی) به منظور شناسایی افراد مستعد در زمینه غارنوردی و آموزش افراد برای پیمایش غارهای عمودی برون مرزی در نظر گرفته شده است (در این بخش شرکت کنندگان لازم است به تکنیک های اس. آر. تی غارنوردی تسلط کافی داشته باشند).


alt


                                                                                             منبع:فدراسیون کوهنوردی


پی نوشت :با ارزوی موفقعیت برای حضور 3 نفر از غارنوردان استان کردستان عضو (گروه کوهنوردی و غارشناسی آرش سنندج) در اولین اردوی برگزاری شده

نظرات 3 + ارسال نظر
نینا بزرگوار جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ

درود درود درود بر دوست اردوی
درود بر آرش سنندج

فرهنگ راشد شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

عرض سلام و درود بر ارش سنندج
اقا پیام گل شاید شمامن را نشناسید ولی من یک یا 2 دروه با شما بودم و از تجربه های شما و تیم غارنوردتان خیلی شنیده ام انشالله بتوانی به صورت ایمیل به 2 سوال من جواب بدی ممنون میشم

سلام ممنون از لطف شما من در خدمت هستم ببخشید من بجا نمی اورم
هر گونه سوالی داری من در خدمت هستم

کرمانشاه-سراب نیلوفر/باغ پرندگان ک یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

عالی.دیدنیهای کرمانشاه=طاقبستان وپارک کوهستان-بیستون کرمانشاه-تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-بازارسنتی کرمانشاه-سراب نیلوفر-باغ پرندگان کرمانشاه-مسجدعمادوالدوله-باغ گلها کرمانشاه-رودقره سو کرمانشاه-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیا-سراب روانسر-سراب صحنه-سراب سنقر-طاق گرا و...
سوغات کرمانشاه=نان برنجی-نان خرمایی-کاک-روغن کرمانشاهی-نان شکری و...
غذاهای کرمانشاه=دنده کباب-خورشت خلال-آش عباسعلی-آش دوغ-آش ماست-سیب پلو و...
کرمانشاه پایتخت گردشگری وتاریخ وتمدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد