پاکسازی غار پراو


همانطور که همگی دوستان اطلاع دارند قرار بود شهریور ماه امسال برنامه پاکسازی کامل غار پراو توسط انجمن کوهنوردان ایران اجرا گردد ، همچنین هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه نیز برنامه ای به همین منظور و درتاریخ یاد شده در غار داشت . با توجه به موازی بود دو برنامه انجمن کوهنوردان اجرای برنامه را به هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه واگذار نمود و برای همکاری امادگی 100% خود را اعلام کرد.

تعهد مسئولین جهت تامین بودجه لازم برای اجرای برنامه محقق نگردید و به همین دلیل و نیز تقارن برنامه با جشنواره بین المللی بیستون باعث گردید هیئت کوهنوردی کرمانشاه توقف پروژه مذکور را اعلام نماید.

اکنون ما بر آن شدیم که با دستانی خالی ، البته با همت عالی و بدون طلب کمک از جانب هر تشکیلاتی برای عملی نمودن پروژه مذکور اقدام نمائیم . لذا با جمعی از دوستانی که غار پراو را تجربه نموده اند و نیز اندسته از کسانی که توانائی فعالیت سخت و سنگین درفضای مرطوب غار پراو را دارند صحبت شد و قرار شد با توکل بر خداوند بزرگ برنامه مذکور با همکاری و هماهنگی دیگر دوستان از تاریخ 12 لغایت 16 مهر به مدت 5 روز در حد توان و زمان اجرا نمائیم.

و بدین وسیله به اطلاع دیگر دوستانی که قصد شرکت در این برنامه زیست محیطی بزرگ را دارند می رسانیم که در صورت تمایل با شماره 09181308364 ( یوسف سورنی نیا ) تا حداکثر پنجشنبه 8 مهر ماه 1389 تماس گرفته و در جریان جزئیات برنامه قرار بگیرند.

شرایط و ضوابط حضور در برنامه :

1 – داشتن ست کامل غارنوردی به همراه 5 عدد کارابین ساده – یک کیسه بار غار نوردی ( هارنس – کرول و تسمه حمایل – یومار و پارکاب – قرقره فرود و شانت یا استاپ – کلاه ایمنی – دو عدد چراغ پیشانی به همراه باطری برای حداقل 60 ساعت روشنائی - لباس ضد اب – دستکش لاستیکی – چکمه )
2 – آشنائی به تکنیک های استفاده از طناب تک رشته ( اس – ار – تی )
3 – تجربه کامل یا بخشی از غار پراو و یا حداقل توانائی فعالیت 15 تا 20 ساعته در غار .
4 – به همراه داشتن یک رشته طناب استاتیک در هر متراژی ( در صورت امکان )
5 – به همراه داشتن تدارکات غذایی برای پنج روز و تدارکات داخل غار .
6 – داشتن کارت بیمه ورزشی سال جاری
7 – رضایت نامه از والدین و یا همسر

این برنامه به یاد کشته شدگان غار پراو : سعید امینی – ویکتوریا کیانی را – امیراحمدی – خلیل عبد نیکوئی پور و تاز درگذشته پدرا بوچانی اجرا خواهد شد .

اسامی نفراتی که تا کنون حضور خود را برای شرکت قطعی نمودن .

تهران : 1 – حسین کاوکانی 2 – مصطفی موسوی 3 – امید اقا محمدی 4 – ایدین بزرگی 5 – شیوا فارسی 6 – فاطمه آقاجانی 7 – عباس یاوری 8 – امیر گودرزی ۹ ـ آقای احمد رفیعی (مسئول تدارکات و هماهنگی)
فارس : 1 – آرمان شهپری 2 – مهدی پاک نظر
آ. غربی (بوکان) : 1 - سعید اسماعیل پور
گیلان : 1 – آیت غلامی 2 – سعید خاشاکی 3 – مازیار نصیری
اراک : 1 – مهدی عابدی 2 – علی یوسفی 3 – داود بهرامی 4 – مصطفی عباسی
کرمانشاه (کرند) : 1 – علی بابائی
لرستان ( نور آباد ) : ۱ - مصطفی آزادبخت ۲ - فضل الله زمانی
چهارمحال و بختیاری ( شهرکرد ) : ۱ - قاسم فاطمی
و یوسف سورنی نیا

تعداد : فعلا ۲۴ نفر


منبع : وبلاگ غارنورد (یوسف سورنی نیا) 

سایت غارهای ایران:


آرزوی سلامتی و موفقیت برای کلیه اعضای گروه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد