شرکت «علیرضا بلاغی» در دوره بین المللی غواصی غار


به گزارش بخش غارنوردی کارگروه کوه نوردی فدراسیون: «علیرضا بلاغی» (مربی درجه 2 غارنوردی)، سه شنبه 25 آبان ماه برای شرکت در یک دوره بین المللی غواصی غار عازم لهستان شد.

در این دوره بین المللی غواصی غار (Sump Diving) که توسط بخش غارنوردی لهستان و انجمن غواصان غار این کشور برگزار می گردد، مباحثی شامل نقشه برداری غارهای زیر آب (نرم افزار نقشه برداری، دروس تئوری و عملی)، غواصی در محیط های خاص (با شرایط دید ناکافی و معابر بسیار باریک)، برنامه ریزی و مدیریت برنامه های غواصی، لجستیک و انتقال وسایل غواصی در مسیرهای خشک، امداد و نجات و ... تدریس خواهد شد.

«علیرضا بلاغی» پس از این دوره در یک برنامه غواصی در شمال لهستان و نیز یک برنامه غارنوردی در منطقه «تاترا» شرکت خواهد کرد.

در حاشیه برگزاری دوره غواصی غار، طبق برنامه ریزی و هماهنگی برگزارکنندگان دوره، «علیرضا بلاغی» در یک سمینار به معرفی مناطق غارخیز و کارستی ایران، بررسی زمین شناسی ایران و معرفی چند غار ایران (بویژه غارهای آبی) خواهد پرداخت.

شایان ذکر است «علیرضا بلاغی» با هزینه شخصی در این دوره شرکت کرده است.

در تعاملات و ارتباطات میان فدراسیون کوه نوردی ایران و لهستان در حوزه غارنوردی، تاکنون برنامه هایی شامل اعزام 5 نفر از مربیان غارنوردی ایران به لهستان (جهت شرکت در دوره مربیگری)، غارنوردی در لهستان، غارنوردی در اتریش، دو برنامه مشترک غارنوردی ایران و لهستان در کرمانشاه و لرستان انجام شده است.

بخش غارنوردی کارگروه کوه نوردی برای وی آرزوی موفقیت دارد و امیدواریم دستاوردهای این دوره ها، باعث رشد و پیشرفت غارنوردی و تخصص های مرتبط گردد.



نظرات 1 + ارسال نظر
گروه کوهنوردی پویا خرم آباد یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ http://www.puya.cov.ir

با عرض سلام خدمت شما همنورد گرامی . متاسفانه مشکل بوجود آمده در خصوص عدم بارگذاری صفحات سایت به دلیل ایراد در سرور هاست مورد نظر می باشد . تمامی صفحات سایت گروه پویا آپ دیت است اما بعضی اوقات سرور هاست آن لاین نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد