باز هم پیمایش غار گلستانه توسط قاجر قروه

13 نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر روز 18 شهریور غار گلسانه در بیجار کردستان را پیمایش کردند. در این برنامه دو نفر از راهنمایان غار نوردی استان کردستان آنان را همراهی نمودند.



تاریخ اجرای برنامه : 18شهریور سال 1390

شرکت کنندگان (آقایان) : داوود مفاخری، مهدی عباسی، کورش دره وزمی، مرتضی عباسی،کامران محمدی، سامان مفاخری، عرفان آزادی، کامیل حسنی، سعید آزادی، محمد سعید حنیفی،

پیام رضا بخش(راهنما) نبی احمد پناه (راهنما) رحمان مرادیانی(سرپرست)


شرکت کنندگان (بانوان) : لیلا خالدیان،لیلا صالحی


منبع:

نظرات 3 + ارسال نظر
نینا برگوار دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام به دوست خودم
خوشحال شدم که ...
ممنون

بهمن میرزایی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام
ممنون از لطف شما به همگی ما
واقعآ شما خیلی صبور هستید

لیلا صالحی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

آقای پیام رضا بخش از زحمات شما و آقای نبی احمد پناه نهایت تشکر را دارم و خوشحال هستم که یک روز به یاد ماندنی را در کنار پیشکسوتان غار نوردی گذراندم و از نزدیک شاهد تلاشهای دلسوزانه شما بودم. .
به امید موفقیت روزافزون برای شما کوهنوردان دلاور

سلام
من هم به نوبه خودم از لطف شما و بچه های همیشه در برنامه و فعال گروه قاجر قروه نهایت تشکر و قدردانی را دارم
با ارزوی موفقعیت برای شما و سربلندی برای تیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد