روز غارهای پاک (پاکسازی غارگلستانه بیجار)

در غار چیزی بجا نگذارید جز ردپا.

ازغارچیزی را خارج نکنید جز عکس.

در غارچیزی رانکشید جز وقت.


غارها مکان های در طبیعت هستند بسیار حساس که هر نوع تغییر چه خارج یا داخل آن صدماتی جبران ناپذیر را به غارها وارد می کند. فعالیت انسان در غار مساوی تخریب آن پس غارنوردان فقط می توانند با رعایت اصول کمترین صدمات را به غارها وارد کنند تا بتوانیم این میراث های طبیعی چند میلیون ساله را به نسل های بعدی منتقل کنیم به امید روزی که فرهنگ غار و غارنوردی در استان کردستان به بالاترین جایگاه خود در ایران و جهان دست یابد .

به امید غارنوردی پاک



کادر اجرایی:

سرپرست:بهار زنگی بند

سرپرست فنی:ناصر محمدی

مسئول روبط عمومی:محمد مهدی پناه

مسئول تدارکات :پیام رضابخش

مسئول امداد نجات جمعیت هلال احمر:اضغر غربی


زمان:

اجرای برنامه:غارگلستانه (بیجار) جمعه 1 مهر 1390 (زمان جلسات توجیهی قبل از برنامه بعدآ اعلام می شود)


جهت هماهنگی با شمارهای:

محمد مهدی پناه 09188733405

بهار زنگی بند09183719553

نظرات 6 + ارسال نظر
کاظم رازی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

درو د
درود

نینا برگوار دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام
اقا پیام ممنون از اطلاع رسانی تون خیلی کار مفید و فرهنگی را انجام میدی انشالله بتوانیم در این برنامه از شما و دوستان عزیز دیگه نهایت تجربه و روش های اصولی غار را یاد بگیریم

سلام نینا خانم ممنون از لطف شما در حق ما

سارا نعمتی دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام
من عاشق غار هستم خیلی این کارهای فرهنگی و تیمی را دوست دارم
ممنون بابت ایمیل و توضیحات شما
نهایت تشکر را دارم

فربد غلامی سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام هزاران سلام بر این غارنوردان سنندجی
واقعآ که من حدود 2 ماه میشه خبر های از طریق همین وبلاک و سایت های دیگری در مورد غار شنیدهم و تازه فهمیدم که یک رشته ورزشی سنگین محسوب میشود .من به این رشته ورزشی علاقه شدید پیدا کرده ام و دوست دارم که من را یک سری راهنمایی در این مورد بکنید ممنون میشم

عاشق غار سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ





ILOVE YOU CAVE

البرز سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام و درود بر این انجمن غارنوردان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد