ارائه گزارش تیم هیمالیانوردی استان کردستان

مراسم گزارش اولین صعود تیم اعزامی استان کردستان به هیمالیا امروز (27 دی ماه 1390) در مجتمع فرهنگی فجر شهرستان سنندج برگزار گردید.
در این مراسم رییس فدراسیون، رییس هیئت کوهنوردی استان، معاون اداره ورزش و جوانان استان ، فرماندار، شهردار، مدیرکل تربیت بدنی، مدیرکل راهسازی، جمعی از مسئولین ادارات استان ،خانواده اعضای تیم هیمالیانوردی و کوهنوردانی از شهرهای استان کردستان حضور داشتند.
این جلسه در ساعت 14:40 با تلاوتی از آیات قرآن کریم و سرود ملی آغاز گردید.

 ابتدامجری برنامه (آقای حسین پناهی) خدمت مهندس شعاعی و سایر مسئولین و مدعوین خیر مقدم گفتند سپس آقای موسی مرادیانی رییس هیئت کوهنوردی استان اشاره به دو هدف اصلی از این صعود نمودند که یکی زنده نگه داشتن یاد و خاطره جانباختگان کوهستان، محمداوراز، مقبل هنرپژوه و سامان نعمتی بود و دو می حمایت از جوانانی که قصد رهایی از دام اعتیاد را دارند.


آقای مرادیانی در ادامه سیر مراحل تشکیل تیم منتخب استان به هیمالیا و اردوهای اجرا شده را از ابتدا بیان داشتند.
یک گزارش تصویری هم از صعود به قله مراپیک و بارونتسه نمایش داده شد و پس از آن مهندس شعاعی اشاره ای  به  پتانسیل کوهنوردان کردستان و آمادگی آنها جهت صعودهای هیمالیانوردی نمودند و صعود به باورنتسه را نخستین صعود آلپی ایرانیان بیان داشتند و یادآوردی کردند که فدراسیون با همکاری هیئت های کوهنوردی در کنار کوهنوردان است تا آنها را حمایت و یاری کند. 
سپس گروه موسیقی دو برنامه محلی اجرا نمودند و در ادامه سیدواسع سید موسوی سرپرست تیم و شهرام نعمتی عضو تیم منتخب گزارش مختصری را همراه با اسلاید راجع به نحوه کار از ابتدا تا صعود قله ها و هزینه های انجام شده بیان داشتند. 
در خاتمه هدایایی به اعضای تیم و خانواده های آنان داده شد و مراسم ساعت 17 به پایان رسید.


عکس از یحیی صمدی


متن خبر بر گرفته از سایت قاجر قروه

نظرات 1 + ارسال نظر
روابط عمومی گروه کوهنوردی قاجر قرو چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ق.ظ

آقای رضابخش با اجازه عکسهای سایت شما در سایت قاجر گذاشته شد
ممنون از سرعت اطلاع رسانی به موقع شما

سلام نه خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد