مسابقه بزرگ عکس سفر

مسابقه بزرگ عکس سفر به همت ستاد تسهیلات سفرهای کشور برگزار می گردد.
کلیه علاقمندان به هنر عکاسی می توانند با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت نمایند. آثار ارسالی به جشنواره توسط هیئت داوران ارزیابی و  انتخاب می شوند.
گردشگری مذهبی، میراث معنوی، تاریخی و باستانی، اکوتوریسم و طبیعت گردی، روستایی و عشایری، ورزشی و سلامت، هنرهای سنتی و صنایع دستی از مهم ترین محورهای این جشنواره می باشد.
به کلیه آثار پذیرفته شده گواهی شرکت در جشنواره اهدا خواهد شد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایتWWW.STSI.IR  مراجعه و یا با شماره تلفن های 66582034 تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره محدودیت نداشته و علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 20/1/1391 به دبیرخانه ارسال نمایند.


شرایط شرکت در مسابقه را در ادامه مطلب بخوانید...


شرایط شرکت در جشنواره
1-      شرکت در این جشنواره برای کلیه علاقمندان به هنر عکاسی آزاد است.
2-     آثار ارسالی به جشنواره توسط هیئت داوران ارزیابی و انتخاب می­شود و از آثار برتر در جشنواره های گردشگری کشور تقدیر به عمل می آید.
3-     مهلت ارسال تا تاریخ 20/1/1391 می باشد و دبیرخانه از پذیرفتن آثار بعد از موعد مقرر معذور است.
4-     دبیرخانه می تواند از آثار ارسالی فیلم، اسلاید، کتاب و ویژه نامه تهیه کرده و همچنین حق استفاده از عکس­های پذیرفته شده را با امضای صاحب عکس برای خود محفوظ می­دارد.

نحوه ارائه عکس:
عکس­ها می­تواند رنگی یا سیاه و سفید، آنالوگ یا دیجیتال باشند و محدودیتی از بابت تعداد عکس­ها وجود ندارد.  عکس­ها می بایست به آدرس photo1391@yahoo.com   ارسال گردند.
- فایل عکس های خود را با نام و شماره ردیف به حروف انگلیسی نامگذاری کنید. به عنوان مثال:  rahimi2 , rahimi1)) و عکس­های هر محور را در فولدر جداگانه ذخیره نمایید.
شرکت کنندگان می­بایست مشخصات فردی، تحصیلی، نشانی، تلفن تماس و پست الکترونیکی خود را در فولدر جداگانه ای ارسال نمایند.
عکس­های گرفته شده با تلفن همراه  و بی کیفیت پذیرفته نمی­شود.
منبع: سایت ستاد تسهیلات سفرهای کشور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد