اولین دوره تخصصی غواصی غار پایان یافت


اولین دوره تخصصی غواصی غار که از صبح روز سوم فروردین ماه آغاز شده بود در غروب روز جمعه 11 فروردین به پایان رسید.
این دوره زیر نظر مربی برجسته لهستانی «یاروسلاو کور» و کمک مربیگری «علیرضا بلاغی» و سرپرستی «وحید مصدری» و با حضور آقایان «آرمودیان مقدم» از تهران، «ابوالقاسمی» از گیلان، «اشک تلخ» از تهران، «بهزادیان» از زنجان، «جلوانی» از اصفهان و «یاسمن پور» (عضو گروه کوهنوردی و غارشناسی ارش سنندج)از کردستان تا 6 فروردین در استخر شهرستان طالقان و سپس از 8 فروردین در غار «سهولان» بصورت اردویی برگزار شد.



شایان ذکر است پس از اتمام دوره، مربیان به مدت یک ساعت به غواصی در قسمتهای مختلف غار پرداختند و سپس در روز 13 فروردین جهت غواصی و اکتشاف به غار «سراب» واقع در استان چهار محال و بختیاری عزیمت کردند.
در پایان بخش غارنوردی کارگروه کوه‌نوردی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی از تمام کسانی که در برگزاری اولین دوره تخصصی غواصی غار کمک، شرکت و مساعدت نمودند کمال تشکر و امتنان را دارد.

منبع:فدراسیون کوهنوردی

گروه کوهنوردی و غارشناسی آرش سنندج این موفقعیت بزرگ را به اقای آرش یاسمن پور از صمیم قلب تبریک عرض می کند به امید پیشرفت های بیشتر

نظرات 1 + ارسال نظر
نینا بزرگوار سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام
درود بر گروه ارش سنندج درود بر ارش یاسمن پور و تک تک نفرات غارنورد درود بر پیام رضابخش برای بروز کردن مطالب وبلاک
از صمیم قلب به گروه ارش و اقای یاسمن پور تبریک عرض میکنم انشالله در ایند شاهد پیشرفت های بیشتر در زمینه غار در استان کردستان به وسلیه تک تک نفرات غارنورد گروه ارش و دیگر دوستان غارنوردی استان باشیم
به امید ان روز.

سلام
ممنون از شما نینا خانم همیشه نسبت به ما لطف داری انشالله در تمام مراحل زندگیت موفق و پیروز باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد